ŠV. MIŠIOS

Ateitininkų atostogos

2017-08-11
Įvykiai >>

Dažnai atostogos neįsivaizduojamos be kelionių. Rugpjūčio 11 dieną Šv. Juozapo Darbininko kuopos ateitininkai išvykome į piligriminę bei pramoginę kelionę. Kelionės tikslai – pasimelsti prie palaimintojjo Jurgio Matulaičio palaikų Marijampolės bazilikoje, aplankyti jo muziejų marijonų vienuolyne bei papramogauti Druskininkų vandens parke. Minint Jurgio Matulaičio paskelbimo palaimintuoju trisdešimtmetį pirmiausiai meldėmės bazilikoje prie jo palaikų. Vaikai ypač meldėsi, kad galėtume tęsti kelionę į Druskininkus, nes šiaip ne taip pasiekus Marijampolę sugedo mūsų mikroautobusas. Meldėmės žinoma ir kitomis asmeninėmis intencijomis, prašant palaimintojo užtarimo.

Marijonų vienuolyno muziejuje daug sužinojome apie palainintojo Jurgio gyvenimą ir tarnystę. Vėliau aplankėme kitas įžymias Marijampolės vietas: parkus, kačių kiemelį, paminklus, vaizdasienę.

Vaikų džiaugsmui toliau pavyko tęsti kelionę į Druskininkus. Po linksmybių vandens parke vieną ekipažą išlydėjome į Klaipėdą, o likusieji grįžome į Marijampolę, kur mūsų laukė svetingas priėmimas vienos giminaitės namuose. Vakarienei net gavome cepelinų. Gerai pailsėję kitos dienos rytą išvykome  Klaipėdos link. Kaune, negavę pakankamai bilietų iš karto tęsti kelionei, turėjome, galimybę aplankyti keletą įžymių objektų: apžiūrėjome Šv. Arkangelo Mykolo šventovę, pakilome Žaliakalnio funikulieriumi ir net įveikėme Prisikėlimo bažnyčios bokštą. Pasigėrėję Kauno miesto panorama, išvykome namo iš atnaujintos Kauno autobusų stoties. Dėkojame Dievui ir visiems prisidėjusiems prie mūsų pilnos netikėtumų kelionės.